بررسی ها

لاغری موضعی با دستگاه RF

1.دستگاه RF سلول های چربی را در لایه بافت چربی گرم می کند. این بافت از چربی انباشته شده توسط سلول های چربی ساز تشکیل شده و انرژی را به شکل لیپید ذخیره می کند. گرمای ساطع شده از دستگاه RF باعث آزاد شدن اسید های چرب در سیستم لنفاوی می شود که به عنوان یک فیلتر برای بدن عمل می کند.

2.مناطق درمان لاغری موضعی با دستگاه RF:اکثر افراد خواهان پوستی سفت، محکم و شاداب در ناحیه صورت هستند. بنابراین فناوری RFبرای تمامی نواحی صورت و بدن قابل استفاده استو پوست شکم، ران ها و زیر بغل مناطقی هستند که برای استفاده از RF مطلوب هستند.

3.اثر بخشی لاغری موضعی با دستگاه RF: نتایج دستگاه های لاغری برای افراد مختلف متفاوت است. یک دوره درمان کامل با RF شامل 6 تا 8 جلسه است. مدت زمان هر جلسه با توجه به ناحیه مورد نظر متفاوت است و معمولا 30 دقیقه طول می کشد. همچنین در حین استفاده دردی احساس نمی شود.

4.RFمراقبت قبل از لاغری موضعی: روزانه 8 لیوان آب بنوشید، طبق رژیم غذایی توصیه شده سالاد و میوه سبزیجات را در 2 تا 3 وعده مصرف کنید، هر روز زمان مناسبی را به پیاده روی سریع اختصاص دهید، حداقل یک هفته قبل از RF از استعمال دخانیات و الکل خودداری کنید، قبل از جلسه درمان از هیچ گونه لوسیون و کرم موضعی برای سطح پوست بدن استفاده نکنید.

5.مراقبت بعد از لاغری موضعی: با توجه به رژیم غذایی توصیه شده، چای مخصوص را تهیه کرده و به طور مرتب مصرف کنید، قرمزی و گرمای پوست ممکن است تا 24 ساعت پس از جلسه درمان باقی بماند و سپس بهبود می یابد، هر روز زمان مناسبی را برای پیاده روی سریع در نظر بگیرید، تا یک هفته از استعمال دخانیات و الکل خودداری کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *