بررسی ها

چرا فشیال؟

1.مناسب برای تمامی افراد: تقریبا هر نوع پوست یا عارضه پوستی می تواند از یک فشیال پاکسازی صورت بهره مند شود. همه افراد ، صرف نظر از نوع پوستشان ، می توانند از لایه برداری تخصصی بقایای سلول های مرده پوست به علاوه استخراج جوش سر سیاه و سر سفید بهره ببرند. اما هنوز دلایل بیشتری برای انتخاب پاکسازی پوست به عنوان یک روتین ماهیانه وجود دارد.

2.لایه برداری و استخراج حرفه ای:فشیال و پاکسازی پوست یک راه عالی برای اجازه دادن به یک متخصص حرفه ای برای انجام جادوی جوانسازی پوست است. در حین انجام لایه برداری، استخراج کمدون ها، بخور دادن و ماسک درمانی به طراوت و تجدید پوست در سطحی که نمی توانید در خانه به آن برسید کمک می کند. نتیجه یک درخشش سالم و درخشان است که در دراز مدت با مراقبت و بازسازی پوست شما به طور مداوم برجسته می شود.

3.پاکسازی عمیق و سم زدایی پوست: فشیال و پاکسازی پوست به خلاص شدن از شر تجمع ناخواسته چربی،سموم،کثیفی،باکتری ها و تمامی بقایای سلولی پوست کمک میکند.همگی این موارد در ایجاد شرایط ناخواسته پوستی مانند آکنه و پیری زودرس نقش دارند.

4.کاهش استرس و مراقبت از خود: در محیط پر استرسی که در آن زندگی می کنیم، نمی توان مراقبت از خود را دست کم گرفت. یافتن راه هایی برای رهایی از استرس مهم است و چه راهی بهتر از اسپا یا ماساژ؟

5.ارتقا در جوانی و سلامت پوست:فشیال و پاکسازی پوست می تواند از علائم قابل مشاهده پیری جلوگیری کرده و سلامت پوست را افزایش دهد. همچنین سبب آبرسانی پوست و افزایش گردش خون می شود و توانایی جذب پوست شما را بهبود می بخشد.به این معنی که محصولاتی که برای حفظ جوانی و سلامت پوست خود استفاده می کنید،پس از انجام فشیال صورت بهتر جذب می شوند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *